Saturday, May 21, 2011

NUR KASEH


Cite cinta yg best ! 
aku jarang kowt layan cite2 cinta nie.haha. aku suke tgk cite nie,takap lelih nye cite.aku pegi tgk dgn mereke sume.Hafiz, Epy, Bram, Murni ,Kak fiza, Is n Hasnor..amai gile sekalie pegi,nie sume dak kelas qc aku ar. mule x plan pown nak tgk cite nie.just kua window shopping jek. tibe2 hafiz tipon ajak kua,kebetulan, kteowg yg gurl2 nie tgh makan kt bandar. ape lagi,naik kt wayang terus beli tiket.kol 6.10pm jek ade,yg lain dah full.dalam atie risau jek. aku dok hostel kan takut jek balik lambat,x pasal2 kena buang nanti.last2 mbe aku tolong amik kan kad kamsis kteowg.haha.

Ape yg best dalam cite nie? 
pelakon nya yg mantap2,masuk pulak dak kecik 2 owg (Ilyas n mia)
Cerite cinta Adam,Nur n Aidil !
sangat sweet mereka, sayang nya adam pd nur.
Bia hilang ape2,janji jangan hilang nur.
Kuat nye cinta mereka.
Ape kesudahan cinta mereka???
haaa...aku nak cite A cmpi Z pjang gile.
banyak juagak part2 sedih dlm cite nie. lebih baik korunk tgk sendiri,paztu layan perasaan dalam wayang.
aku n dak2 nie pown ngis2 tgk cite nie td.haha
pape pown good job pada Kabir Bahtia n sape yg mjayakan filem nie.

SYABAS


 


Adam n Nur 


so sweet 


oopppss! bkn pelakon oke,penonton jek. haha


sempat lagi  



~minggu depan layan karak pulak~ 







No comments:

Post a Comment