Sunday, December 25, 2011

20 TAHUN n SELAMAT TINGGAL 2011

wow saya sudah tua sedikit

kek pak ude n mak ude lanje
thanks 


Alhamdulillah aku masih bernafas pada umur aku 20 tahun nie..amin..amin..amin. x sangke 20 tahun aku hidop n dijage oleh mak abah aku. Thanks ! Besday aku taun nie macam biasa jek,x de ape yang menarik n meriah. ape yang ade jek,potong jugak kek. mule-mule nak buat jugak makan-makan..tapi aku x nak,sebab macam budak jek potong kek bagai n tiup lilin nie.menandang kan pak ude aku ade balik,die sibok la nak sambut sekalie besday aku (23),anak die(19) n wan aku (20) rie bulan 12 pada ahad malam senin..sepatutnye nak buat sabtu malam ahad,tapi aku x de kat bahau nie sebab honeymoon gan kawan-kawan aku p melaka..haha. sangat seronok gan dieowg sume,bia pown x ramai. tapi ok la...paling lawak,kteowg gerak kol 1.30pm camtu,sampai dataran pahlawan dalam pukul 5.30pm..haha. x taw la si kawan aku nie ikut jalan jauh n orang pown ramai sangat kua,yela sebab nak sambut hari natal kan. kami sume sampai bahau dalam pukul 2 am..penat+puas atie walapown hujan.kawan-kawan la hiburkan atie kite dalam ape keadaan pown. so x perlu la nak buang kawan dalam idop n aib kan kawan kite. :) *xsempat nk msnap pape pic
TERIMA KASIH pada sume yang wish sama ada dalam telefon,mesej,bbm,fb n dar mane2 sumber :)

bye-bye 2011

fuhhh...penat nye 2011 tuhan saja yang tahun. ape pown aku masih kuat untuk teruskan hidup n tanggujawab yang masih ade sebagai seorang anak,akak,adik,gf,pelajar,rakyat n umat islam. 2011 x de la perkara buruk n teruk tersangat yang berlaku..semua nye dapat dijalani baik. Alhamdulillah..aku seronok belaja sebagai student food tech..cewahh ! xde la aku naik gile n kua macam-macam peragai kuar. tahun nie aku dapat tahu macam-macam sikap n ragam manusia,dapat juga aku belaja cara hidup lebih dewasa.pada masa yang sama aku kenal sapa baik n sape x baik sebelum nie. dunia pown nak kiamat,so macam-macam peragai manusai yang pelik kuar laa kan..cool jek tengok. tengok kehidupan orang diluar sana bole di jadikan sebagai pengajaran. tapi x perlu la nak nyatakan diri kite nie kuat,bahagia,penyabar,baik hati,dapat ape yang kite nak.n sewaktu dengan tu. aku cume ingat Hidup Manusia Macam Roda. ade masa kite menang,ade masa kite jatuh. xperlu bangge dengan ape kite dapat selama nie..itu cume penjaman semata-mata.


No comments:

Post a Comment