Wednesday, January 25, 2012

HONEYMOON raya cina PART 2

sambungan honeymoon part 2 pulak.honeymoon ke? x kowt..kenduri kendare jek,dah habih kan mase dengan kawan-kawan dengan family pown mesti. sume ade kan..sume lengkap InsyaAllah ade kebahagian kelak. aku suke bila kenduri kendare cause mesti use baju kurung baru,belambak dah baju kurung aku dalam almari n senang aku nak gune pergi kelas.so x de la use baju yang sama n x de la bila kuar nampak sakai !

TANIAH 
lagi sekali pada abg boy n kak El
nie weeding die sebelah lelaki pulak,yang hari tu aku dah entry pasal dieowg jugak
lokasi : bukit chedang semban 2
tema : biru-biruan


biru + pink
Hilmi n Elfira


sepupu sepapat


me 

see ! sume ikut tema


tema dah bercampur pulak


kali ke2 sume makan..patut la gemok sume


bujang-bujang bahau
(yg bbaju melayu tu abg aku n tukang masak perantin time nih)


cooming soon..my sis 


pada malam tuh aku n famliy gerak balik rembau cause atok n nenek aku dah x sihat sangat
yerla umo sume dah 80 lebih kan,so kami kena la selalu tengok dieowg sume,hilang rase rindu kat anak cucu
dalam pukul 1am kteowg sampai bahau...damn tired !

esoknya pulak,mak ude aku tipon "jadi x nak pergi Pd?!aku time tuh dah geleng pale x nak ikut time adik aku kejut..penat wow ! dari aku lik x benti kuar lak tuh. tapi sebab pikir ramai pegi aku nak jugak ikut dieowg 


5 bijik kete jek yang pegi
jalan nak masuk pd punye la jem


photo tengah mandi x do yoo. tapi time kat Pd sume kaum mak tam n pak tam jek ramai
gelap aku tengok pd time tuh. hahah. sampai bahau dalam pukul 9 macam tuh.sampai jek bahau kawan aku tipon ajak kua makan, sebab nak jage atie kawan aku larat kan lagi padahal sok nak balik poli nih
penat sangat n sangat but oke what. aku lupe kan sume yang terjadi dalam mase tdekat nie !

yang masih carik salah aku n hitung dose aku n masih tidak puas atie x kire mane korunk berada. 
senang cite jumpe kat Akhirat bia Allah adilkan sume yang x adil. pada yang masih berada di atas! 
TANIAH pada anda...aku belaja untuk mase depan aku bukan untuk orang lain ! grrrr 





No comments:

Post a Comment